Бренди:
0-9
Список порожній
D
Список порожній
G
Список порожній
I
Список порожній
K
Список порожній
Q
Список порожній
U
Список порожній
W
Список порожній
X
Список порожній
Y
Список порожній
Доставка і оплата

Доставка по Україні (Нова Пошта)

  • доставка товарів з поміткою "В наявності" зазвичай займає 2-4 дні.
  • доставка товарів з поміткою "Під замовлення" зазвичай займає до 21 дня.

Точну дату доставки товару вам повідомить менеджер інтернет-магазину при оформленні замовлення. 

При оформленні замовлення на суму від 3000 грн., доставка до складу «Нової пошти» по всій території України проводиться БЕЗКОШТОВНО! 
При оформленні замовлення до 3000 грн., вартість доставки розраховується індивідуально відповідно до діючих тарифів «Нової пошти». 

Слідкуйте за доставкою Вашого замовлення з нашого сайту!

Адресна доставка можлива тільки за умови передоплати замовлення. 

ВАЖЛИВО:

Послуга післяплати оплачується за тарифами "Нової Пошти" окремо, вартість накладеного платежу не включається в загальну вартість при оформленні замовлення.
Всі замовлення, зроблені у вихідні дні, обробляються в будні з 10.00 до 18.00.
Всі питання, пов'язані з оформленням замовлення, Ви зможете задати в будні по телефону: 097 580-41-02 з 10.00 до 18.00.
Субота, неділя - вихідні дні.

Оплата замовлення

Передоплата на картку

Оплата замовлення переказом на банківську карту Приватбанку або Монобанку. Доставка товару можлива тільки після підтвердження платежу. Оплата за допомогою платіжних карт здійснюється наступним способом:

  1. під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати.
  2. у графі Оплата вам потрібно вибрати «Передоплата на картку».
  3. після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримаєте лист або смс з реквізитами картки для переказу.

 

Накладений платіж (післяплата)

Оплата проводиться після перевірки складу посилки на відповідність замовлення і товарному чеку виключно в національній валюті. Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника або у кур'єра і оплаті ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашого замовлення, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет-магазину і компанії перевізнику.

 

Обмін та Повернення:

При отриманні товару на відділенні Нової Пошти обов'язково перевіряйте цілісність упаковки. Це можна зробити в присутності працівника служби доставки.
Магазин не несе відповідальність за наявність пошкоджень продукції, яка не була перевірена при отриманні.
У разі виявлення будь-яких невідповідностей чи пошкоджень ви маєте право відмовитися від отримання товару.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів №172 від 19.03.1994 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" парфюмерно-косметичні вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають. Просимо Вас відповідально підходити до оформлення Вашого замовлення.

Поширити